Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

środa, 13 kwietnia 2016

Olej musztardowy na porost włosów

Cześć!


Zapuszczanie włosów stało się moją obsesją. Po ostatnio stosowanej drożdżowej masce babci Agafii zapragnęłam powtórzyć rewelacyjny wynik i osiągnąć kolejne 2 centymetry włosów. Sięgnęłam po powszechnie znany olej musztardowy.

Na starcie przypomnę, że efekty jakie osiągam nie zawsze są efektami miesięcznymi. Odrost mierzę przed hennowaniem, które powtarzam co ok 5 tygodnii.




Od ostatniego hennowania minęły 4 tygodnie i porost jaki osiągnęłam to 2cm

Olej musztardowy stosowałam prawie przed każdym myciem na ok 2h. Palcami wcierałam go w skórę głowy, następnie masowałam skalp przy użyciu TT.


Olej musztardowy nie sprawdza się u mnie na włosach, ale na skalpie działa cuda!


Dzisiaj zaczynam kurację Activ Lash, które dostałam w ramach współpracy z L'biotica. Odżywka zachęca pięknym opakowaniem i dobrymi opiniami w internecie. Moje rzęsy są w opłakanym stanie już od kilku tygodni. W najlepszym dla nich okresie były tak długie, że nosząc okulary korekcyjne rzęsy dotykały szkieł. Obecnie są dosyć krótkie i lekko straciły na intensywności koloru, częściej wypadają. Kuracja ma trwać 4 tygodnie. Zatem czas start!



Przed Kuracją


PS. Dostałam skierowanie do szpitala. Mam anginę ropną z ropieniem, który możliwe, że trzeba będzie drenować. Strasznie się boję i strasznie tego nie chcę, ale od piątku z powodu silnego bólu gardła i temperatury moja dieta nie przekracza 100kcal, jestem osłabiona, zmęczona i odwodniona. Do wczoraj nie mówiłam nic, dziś już trochę zaczęłam. Mam nadzieję, że wyzdrowieję i będę mogła pojechać na Meet Beauty, bo bardzo mi zależy. Trzymajcie za mnie kciuki :)

SNAP: RedHairControl


11 komentarzy :

  1. Zdrówka! No i czekam na relacje z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia! :-)

    Zaciekawilas mnie tym olejem musztardowym :-) Ciekawe, jakby sie sprawdzil u mnie... Niestety stacjonarnie nigdy takiego nie widzialam :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie szukałam dosłownie wszędzie i nic, jest dostępny w internecie :) z tego co się orientuję na triny.pl wychodzi najtaniej :D

      Usuń
  3. Henna daje Ci tako kolorek, jak masz na włoskach?? Ja myślałam, że henna nie rozjaśnia, a tu jest bardzo mocny efekt. A gdzie można kupić taki olej musztardowy? I czy pomaga na wypadanie włosów również?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to henna :) Ostatnio rozjaśniałam całe włosy kąpielą rozjaśniającą :)
      http://redhaircontrol.blogspot.com/2016/03/rozjasnianie-i-hennowanie-stan-wosow-po.html tutaj możesz poczytać o tym zabiegu :)

      Usuń
    2. Olej kupiłam na triny.pl, co do wypadania niestety się nie wypowiem, bo nie mam z tym problemu, zawsze można spróbować :)

      Usuń
  4. Olej musztardowy jest wspaniały, kiedyś używałam go namiętnie, jakiś czas temu przerzuciłam się na Khadi, u mnie daje jeszcze lepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam oleju musztardowego do włosów, ciekawe jakby się u mnie sprawdził:) Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwa tego oleju troche odstrasza :D ale uwielbiam olejować włosy,więc może się skuszę :) Zapraszam do siebie,dopiero zaczynam,ale może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nawet o takim oleju, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets