Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

środa, 17 lutego 2016

Laminowanie włosów, jak sprawdza się ten zabieg na moich włosach?

Cześć!


Do zabiegu laminowania włosów miałam parę podejść, jednak żadne nie było na tyle udane aby o nim pisać. Jeden z zabiegów przyniósł przeproteinowanie i od tamtego czasu nie wykonywałam go ani razu.

Dziś zachęcona pięknym słońcem postanowiłam zrobić spa dla włosów i nałożyć na nie coś więcej niż tylko prostą maskę.

Laminowanie- tuning przepisu

  • 1 łyżeczka żelatyny 
  • 3 łyżeczki wrzącej wody
  • 1/4 łyżeczki aloesu zatężonego 10krotnie
  • 1 łyżka maski Kallos Multivitamina 
  • 2 kapsułki witaminy a+e
Gotową mieszankę nałożyłam na włosy z których wcześniej zmyłam lniany szampon Barwa.

Żelatynowa maska gościła na mojej głowie 40 minut, po tym czasie zmyłam ją z włosów, które następnie wyschły naturalnie :)



Włosy cudownie miękkie, nawilżone i wygładzone. Ani odrobinki przeproteinowania, końcówki mniej wygładzone, ale one zawsze robią co chcą. Moje włosy rzadko zatrzymują zapachy, ale teraz pięknie pachną kallosem <3
Jak widać proteiny były bardzo potrzebne moim włosom, na pewno będę powtarzać ten zabieg, przynajmniej raz w miesiącu- więcej moim włosom na prawdę nie trzeba :)


Jak często wykonujecie taki zabieg?

20 komentarzy :

  1. Włosy wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie gładziutkie, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. bajecznie się błyszczą :D u mnie niestety, laminonowanie się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do tej pory również się nie sprawdzało, bardzo zaskoczyło mnie to, że nie były przesuszone :D

      Usuń
  5. Kiedys używałam żelatyny ale jakoś o tym zapomniałam, Twój wpis mi o tym przypomniał dopiero, z tego co pamiętam to dawała u mnie całkiem niezły efekt :) Muszę to koniecznie powtórzyć w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Spróbuj z moim przepisem, myślę, że to głównie dzięki aloesowi włosy nie były przeproteinowane :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie, ostatnio kupowałam na stronie naturadlapiękna.pl (coś w tym stylu) :D

      Usuń
  7. bardzo ładnie włoski się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają. Dawno nie laminowałam, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, muszę zrobić ten zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow efekt przepiekny ! Będę musiala zrobic drugie podejście do laminowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie wlosy wygladaja. Jak po jakims zabiegu u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets