Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Zapuśćmy się na wiosnę- moje prywatne wyniki

Hej!

Dzień dziecka jest super świętem zwłaszcza gdy ma się 20 lat i sesję na karku. Na szczęście znalazłam chwilę wolnego aby podsumować akcję zapuszczania włosów.

22 stycznia moje włosy były mierzone, miały wówczas 41 centymetrów. W lutym wystartowałam z tabletkami drożdżowymi Humavit. Cały marzec zawzięcie wcierałam Jantar. Nie pamiętam dokładnie kiedy, ale w marcu były ścinane z długości 44 centymetrów na 42. W kwietniu miałam zamiar pić drożdże, ale po tygodniu byłam zmuszona je odstawić i niestety efekty są średnie. W maju od czasu do czasu łykałam tabletki drożdżowe, główną czynnością jaką wykonywałam był masaż skalpu.
Obecnie moje włosy mają ok 44,5 cm, łączny przyrost włosów mierzony bez obcinania to 5,5 cm, więc licząc podcięcie to 3,5 cm.


Średnio prawda ? No cóż, musiałam podciąć włosy, bez tego same pewnie by mi się kruszyły, od stycznia parę razy malowałam włosy a wiadomo, to również niszczy włoski.

Wiem, że zdjęcia nie są miarodajne, ale jakie mam takie mam :D





Obecnie rozpoczynam wakacyjne olejowanie, ale jednocześnie planuję również pobudzać wzrost włosów. Odpadają drożdże, mój żołądek już ich nie toleruje, chętnie wypróbuję jakąś wcierkę. Polecicie mi coś ? :)





12 komentarzy :

  1. Ze wcierek polecam ampułki Radical lub serum babuszki Agafii na porost :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od dzisiaj zaczynam miesiac z jantarem, zobaczymy jak sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też cienko z ogólnym przyrostem, ale pomimo końca akcji ja nadal będę zapuszczać. Choć dziś idę podciąć końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo zapuszczania trzeba podcinać! Ja wychodzę z założenia, że wolę mieć włosy zdrowsze niż długie :D

      Usuń
  4. Odkąd piję młody jęczmień, to włosy rosną jak szalone! Już 2 tyg po farbowaniu pojawia się odrost :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozieradka, u mnie tez bardzo rosna po piciu skrzypokrzywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam podejście do kozieradki, ale zniechęciłam się zapachem, może znowu się pokuszę :)

      Usuń
  6. Gdzie tam srednio, bardzo ok., gratuluje :) Kochana, mam prosbe, moglabys mi podeslac sprawozdanie na maila wg. wzoru na koncu tego posta:

    http://www.wlosynaemigracji.eu/2015/05/zapuscmy-sie-na-wiosne-final-tuz-tuz.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets