Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 24 maja 2015

Niedziela dla włosów #38- źle się dzieje

Cześć

W ostatniej niedzieli dla włosów narzekałam, że moje włosy zaczęły się strączkować. Przez cały tydzień, w ogóle nie używałam emolientów ani humektantów dostarczając moim włosom samych protein. Przez cały tydzień nic się nie zmieniło, włosy ciężko się rozczesywały, zbijał w strąki i wyglądały po prostu źle. Pierwszy raz nie wiedziałam co mam z nimi zrobić i jedynym rozsądnym rozwiązaniem było po prostu porządne oczyszczenie ich.


Do oczyszczenia włosów użyłam mieszanki złożonej z:
- szamponu Garnier Ultra Doux siła 5 ziół
- 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej

Po spłukaniu piany, otrzymałam bardzo szorstkie i ciężkie do rozczesania palcami włosy, odcisnęłam je w ręcznik papierowy i nałożyłam maskę Placenta. Maskę trzymałam pod czapką 40 minut, następnie zakwasiłam włosy płukanką z octem jabłkowym. Wilgotne włosy zabezpieczyłam fluidem od Syoss.

Włosy po całym dniu przestały być proste i się trochę wygięły u dołu w dodatku jest słaba jakość zdjęć, ale robiłam je dosłownie przed chwilą. Kolor jest praktycznie taki sam jak na żywo, w tygodniu zrobię aktualizację włosową, więc postaram się dodać więcej zdjęć w świetle dziennym, naturalnym :)







19 komentarzy :

  1. Ja wczoraj troszkę moje rozjaśniłam więc dzisiaj są szorstkie. Ale plan na wieczór: maska/odżywka, łagodny szampon i do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski tuninguj olejkiem włoski szybciej wrócą do formy! :)

      Usuń
  2. Moje też zaczęły się trochę strączkować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj porządnego oczyszczania, mi pomogło :D

      Usuń
  3. bardzo fajny odcień, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niedługo na blogu pojawi się recenzja farby, której używałam do ostatniego malowania :)

      Usuń
  4. Moje włosy też ostatnio trochę wariują - raz się strączkują, raz są delikatnie przeproteinowane. Nie rozumiem ich :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod spodem na mojej liście post sophie czerymoja, myślałam, że ci się dodało dwa razy, bo macie identyczne czubki głowy i kolor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą różnicą, że włosy Sophie są jakieś 10 000 razy ładniejsze :D

      Usuń
  6. Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soda działa tak mocno, że boję się jej użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam, ale moje włosy raz na jakiś czas na prawdę potrzebują takiego mega oczyszczania :D

      Usuń
  8. Też mam często problem ze strączkującymi się włosami :/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w cieplejsze dni włosy strączkują się okropnie. I już nie wiem jak sobie z tym radzić

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio swoim też zafundowałam proteiny, bo na odzień mocno je dociążam często aż przeciążam, ale wolę to niż puch. U mnie albo jedno alb drugie ;D Wydaje się, że Twoje końce nabrały lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydają się niesamowicie... gładziutkie *.* daj dotknąć!

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie blyszcza :) Widac, ze oczyszczanie i zabiegi pomogly. Ja wciaz boje sie uzyc sody ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets