Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

wtorek, 26 maja 2015

Kolagen do ciała od BingoSpa- lubię to!

Cześć ;)

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam recenzję kolagenowego balsamu do ciała od BingoSpa, który dostałam w ramach współpracy z tytułową firmą.

Zapraszam do czytania!


Cena: 14 zł/300 ml

Skład:
Aqua, Isopropyl Mirystate, Glyceryl Stearate (and) Ceteareth 20 (and) Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cyclopentasiloxane (and) Cyclohexasiloxane, Cetyl Alcohol, Soluble Collagen, Aloe Extrct, Chammomilla Recutita Extract,Tocopheryl Acetate, Parfum, Butylphen Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, DMDM-Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Phenocethol, Butylhydroxitoluen


Od producenta:

Moja opinia:

Produkt jest zamknięty w przezroczystej butelce z miękkiego plastiku. Design nie jest powalający, właściwie na opakowaniu znajduje się tylko kilka napisów. O ile słowa producenta można odczytać bez problemu o tyle skład jest napisane nieczytelną czcionką (jak we wszystkich produktach BS), jeszcze nigdy tak się nie namęczyłam podczas pisaniu składu.
Drugim minusem jest dozownik, który jest ogromny, Przydałaby się pompka, ponieważ przez duży otwór wypływa trochę za dużo produktu.

Teraz trochę plusów. Produkt jest mega, mega lekkim balsamem, który dobrze nawilża, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, Spokojnie można smarować się nim zarówno na dzień jak i na noc, bo nie tłuści ubrań ani pościeli. Kolagen dobrze nawilża, co mnie zaskoczyło, bo skład na kolana nie powala. Bardzo bałam się parafiny, która widnieje w składzie, ale wbrew pozorom nie było aż tak źle i moja skóra całkiem dobrze zareagowała. Balsam nie szczypie, nie podrażnia i nie roluje się na skórze- jestem na prawdę zadowolona. Porównywałam go z balsamem, który jest przeznaczony do skóry bardzo przesuszonej i popękanej i powiem Wam, że wypada całkiem nieźle. Jeżeli znajdę ten produkt stacjonarnie to na pewno go kupię, bo polubiłam się z nim ;) Będę musiała tylko przełożyć jakąś pompkę (może po mydle?) bo dozownik jest koszmarny ;(


Produkt możecie dostać tutaj:
http://www.bingospa.eu/pl/p/Kolagen-do-ciala-BingoSpa/221
Oraz stacjonarnie, ale nie wiem gdzie. Jeżeli wiecie gdzie w Białymstoku (oprócz Auchan) dostanę te produkty, to piszcie! <3




Znacie ? :D















1 komentarz :

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets