Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

czwartek, 12 marca 2015

Pokrzywa w torebkach kontra zioła- wpływ na włosy, skórę i organizm

Hej :)


Przez kilka ostatnich tygodni popijam pokrzywę. Głównym celem spożywania pokrzywowego napoju jest zmniejszenie wypadania oraz zwiększenie przyrostu włosów. Przez dwa miesiące piłam dwa rodzaje pokrzywy- najpierw w torebkach, potem suszoną pokrzywę prosto z pola. Jak wypadają obie pokrzywy ? Jeżeli chcecie się dowiedzieć zapraszam do czytania :)

Od początku roku, przesz dwa tygodnie regularnie piłam pokrzywę. Przez pierwszy miesiąc popijałam pokrzywę w saszetkach, przez cały luty piłam już pokrzywę samodzielnie zbieraną i suszoną przez pewnego miłego piętnastolatka- dziękuję Marek :)
Byłam przekonana, że pokrzywy nie będą się od siebie niczym różniły, ale moje porównanie mówi samo przez się.
Zanim jednak przejdziecie do przeanalizowania mojej tabeli pozwólcie, że uraczę Was pewną historią usłyszaną od mojej babci...

Babcia będąc po dosyć poważnej chorobie, pod wpływem leków utraciła dużą ilość włosów. Włosy dla każdej kobiety są niesamowicie ważne, moja babcia regularnie je ścina i kręci więc możecie sobie wyobrazić co czuła widząc niewielką ilość włosów na głowie. Po powrocie do zdrowia postanowiła udać się na poszukiwania peruki, która miała zakryć łyse placki na głowie, fryzjerka jednak poradziła jej płukać głowę pokrzywą. Mój dziadek, a mąż babci dzielnie zbierał pokrzywę, którą potem babcia zaparzała (świeżą) i płukała włosy. Po kilku miesiącach włosy pięknie odrosły, były zdrowe i gęste!

Zauroczona opowieścią o pokrzywie postanowiłam wypróbować ją na sobie, ale w formie suplementu diety czyli herbaty :)





Jak widać dużo lepiej wypadła pokrzywa w formie ziół. Pokrzywa nie spowodowała u mnie gwałtownego przyrostu włosów, ale dobrze wpłynęła na organizm. Kilka tygodni picia pokrzywy uzupełniły mi żelazo, z którym zmagałam się przez ponad 0,5 roku!


Ja uwielbiam pokrzywę a Wy ? :)


13 komentarzy :

  1. Lubię pić pokrzywę oraz skrzyp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pije sporo ziolek, miete, szałwie, melise więc i pokrzywa może być :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w saszetkach to takie ziółka za którymi nie przepadam, a takiej suszonej jeszcze nie piłam, może w tym roku sie zmobilizuje i uzbieram ? ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłam kiedyś pokrzywę i nie zauważyłam zbawiennego wpływu na włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiadomo, zioła mocniejsze. Od kwietnia będę też pić zioła - skrzyp i pokrzywę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez uwielbiam i przekonalas mnie, zeby przy okazji jednak pozbierac ;) Super, ze Twojej babci az w takim stopniu pomogla na odrost wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piłam w torebce i nie widziałam prawie żadnych efektów, a jak ziółka to jakoś od razu babyhair i przyspieszony przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pokrzywa do picia kusi mnie od jakiegoś czasu, sporo o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie, lubimy czytać takie artykuły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, trzeba iść zbiegać... ale najpierw wypiję ten w torebkach, bo nie będę opakowania wyrzucać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzbierałam sobie pokrzywę rok temu i nie przemogłam się by ją pić niestety, boję wysypu na skórze. Przez tyle lat walczyłam z pryszczami, że teraz to jest ostatnia rzecz o jakiej marzę by znów przez to przechodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokrzywa ma zbawienny wpływ na włosy , najlepsza jest zbierana w maju !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets