Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 17 sierpnia 2014

Bursztynowe mydełko

Cześć!

Nie nie przepadłam, jestem! Pracuję więc nie mam czasu na bloga, właściwie to nawet nie włączam komputera.

Dziś chcę Was poznać z mydełkiem, które absolutnie podbiło moje serce.

Mydełko dostałam na spotkaniu blogerek i jest to jeden z produktów, z których na prawdę jestem bardzo zadowolona.

 

Mydełko ma na celu:


 Z ręką na sercu mogę potwierdzić wszystko co jest napisane na opakowaniu. Faktycznie skóra wyglądała o niebo lepiej, nie jest przesuszona i ładnie się regeneruje. Mydełka używam codziennie mniej więcej od czerwca, stosowałam je nie tylko na twarz, ale też na nogi. Po depilacji łagodzi podrażnienia i goi drobne ranki. Mydełko na prawdę jest bardzo dobre, porównuję je trochę do mydełka Aleppo, które miałam okazję testować.

Dodatkowo mydełko bardzo dobrze oczyszcza twarz, dobrze zmywa makijaż (nawet tusz i eyeliner)

Tak wygląda mydełko po kilku tygodniach codziennego stosowania :


Skład mydełka jest następujący:

Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Sodium Chloride, Glycerin, Amber Powder, Parfum ( na bazie naturalnych olejków eterycznych), Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Mica, Cl 77491, Cl 77891

 Mydełko jest dostępne tutaj:
MK Natural Cosmetics:
http://www.mk-naturalcosmetics.pl/
https://www.facebook.com/MKNaturalCosmetics


Znacie to mydełko ? :)

10 komentarzy :

  1. nie znam ;) nie używałam jeszcze takich mydełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście rzadko używam mydełka w kostkach ale to chyba by mi się spodobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie i zachęcająco, zastanawiam się jakby się spisało przy mojej mieszanej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze względu na moje ciężkie życie w internecie mydła w kostce odpadają. Nie mogłabym go zostawić w łazience, tylko cały czas trzymać w zamkniętym pojemniczku, a w ten sposób takie produkty szybko się psują, bo nie mają możliwości porządnie wyschnąć. :< Ale nie powiem, brzmi kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam go, ale może w przyszłości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłaś przy okazji pokazać skład, bo wiele osób to na pewno ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie jakiś znak życia :P / redheadcare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego mydełka, ale wszelkie mydła baardzo lubię, bo świetnie działają na moją cerę ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale z ciekawości bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets