Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

niedziela, 11 maja 2014

Pielgrzymka do Częstochowy + zakupy w Hebe

Hej :)

Jestem na nogach od soboty. Wczoraj wstałam o 4.30, do dziś spałam może maksymalnie 4h, więc proszę wybaczcie mi ewentualne błędy ortograficzne i składniowe.


W sobotę o 6 rano wyjechałam wraz z koleżanka, tatą i ok 50 innymi osobami na pielgrzymkę rodzin Arnoldowych. Moim celem pielgrzymki nie był owy zjazd, ale modlitwa na Jasnej Górze o dobre wyniki matury (już tylko tyle mogę zrobić) oraz o zdrowie dla najbliższych. Podróż z Białegostoku do Częstochowy zajęła nam prawie 8 godzin, ale nie przespałam ani jednej godziny. Próbowałam się trochę uczyć pracy maturalnej, ale wpadłam z Karoliną na super genialny pomysł liczenia ile Biedronek (sklepów) jest na trasie Białystok-Częstochowa. Gdy byliśmy jakieś 2 km od sanktuarium popsuł nam się autokar na środku drogi i połowa pielgrzymowiczów (w tym ja) była zmuszona pchać autokar kilka metrów aby odblokować ruch. Ostatecznie nie wiadomo co się zepsuło, ale po 15 minutach dojechaliśmy szczęśliwie na parking Jasnej Góry.

O 20 rozpoczynało się nocne czuwanie przed Obrazem Matki Boskiej Częstochowskiej. Już po 1,5h stania bolały mnie nogi i zaraz po Apelu wyszłyśmy z Karoliną na podwórko. O 24 była msza, która trwała aż do 1.30, potem było czuwanie. Niestety między 2-3 byłam tak zmęczona, że zwyczajnie zasnęłam w ławce, ale nie byłam jedyna, jeden koleś nawet chrapał i to głośno.... Czuwanie trwało do 4 rano, o 5 zaś wyjechaliśmy do Białegostoku. Ok 12 byłam już w domu, wykąpałam się, nałożyłam maseczkę na włosy i postanowiłam napisać Wam relację :)


Jak pisałam wcześniej w Częstochowie byliśmy ok 14, więc od 14-20 mieliśmy duuużo czasu wolnego. Poszliśmy na obiad, gofry i długi spacer. Wędrując po centrum Częstochowy dojrzałam się oczywiście drogerii Hebe, której nie ma w Białym i stwierdziłam, że taka okazja więcej się nie powtórzy i musiałam tan zajść. Jako, że nie byłam przygotowana na zakupy nie wiedziałam, co mam kupić. Padło na dwie maski do włosów:


Nie znam tych odżywek i właśnie dlatego je wzięłam. Po co brać odżywkę, która jest dostępna w białostockich drogeriach ? Za Kallos Cosmetics Silk zapłaciłam ok 10 zł, za tą drugą ok 6. Sprawdziłam na wizażu i obie mają całkiem dobre oceny :) Mam nadzieję, że będę z nich zadowolona :)

Jak już jestem przy włosowej pielęgnacji oto kosmetyki, których będę używała w najbliższym czasie:


Basso- oliwa z oliwek, którą dostałam do babci.
BDFR- oliwka do ciała.
Kallos cosmetics Silk oraz GoGo do obie do włosów suchych i zniszczonych.
GP z olejem łopianowym
Olej ze słodkich migdałów, za którym w kolejce stałam jakieś 20 minut. Kosztował mnie 6,40 za 50 ml!
Maseczki regenerujące od Biovax, które nabyłam w biedrze!

Dziś po powrocie poszłam od razu się wykapać i z przerażeniem stwierdziłam, że nie ma już mojej lnianej odżywki od Farmony!!! Postanowiłam odsączyć mocno włosy (były dosłownie lekko wilgotne) i nałożyłam maskę GoGo na godzinę. Potem zmyłam wszystko i na wszelki wypadek umyłam włosy Białym Jeleniem. Znów nie nałożyłam odżywki, ale włosy bardzo dobrze się rozczesały. Teraz schnął, ale już czuję, że są super miękkie! <szok!>




Tymczasem chyba pójdę spać.
Dobranoc Piękne <3


10 komentarzy :

  1. mi sie nie udalo pojechac na pielgrzymke przed matura ;d
    chciałabym kupic ten olejek z green pharmacy i maski z biowaxa ;D trza dopisac do listy zebym o nich nie zapomniala jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie strasznie ubolewam nad tym że w Białym nie ma Hebe. Przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to już nawet Częstochowa nie pomoże :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tej maski GoGo. Ja do Hebe wybieram się w przyszły weekend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska kallos różowa jest świetna w połączeniu z miodem i oliwą z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam w Częstochowie przed maturą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będe musiała się zaopatrzyć w Kallos GoGo. Mam Frutta i Latte i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tę maskę GoGo i nie byłam z niej zadowolona. Jak dla mnie nic nie robiła. Mam nadzieję, że chociaż u Ciebie dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię olej ze słodkich migdałów. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets