Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

piątek, 25 kwietnia 2014

Żegnaj szkoło, relacja z zakonczenia roku szkolnego + aktualizacja włosowa.

To już jest koniec! Pewnie niewiele osób by to powiedziało, ale cieszę się, że to już koniec. Ostatni rok był dla mnie bardzo stresujący, szkoła, poprawianie ocen, prawko, to wszystko bardzo źle się na mnie odbija (mam napięciowe bóle głowy), a tu jeszcze matura za pasem !!!
Jeszcze nie tęsknię za klasą, pewnie trochę będę, w końcu 3 lata to nie mało.

Zakończenie roku trwało dzisiaj niezwykle długo, bo prawie 3 godziny. Uroczystości na sali gimnastycznej trochę się przeciągnęły, ale było miło :)
Wrzucam kilka zdjęć z fotorelacji, widać na nich kolor włosów, więc można powiedzieć że jest to aktualizacja włosowa :)





selfie w lusterku obowiązkowe

Włosy są rozwiane, ale jak widać zdjęcia są robione przed szkołą więc wiadomo, nie utrzymam ich na miejscu. Dziś rano wyprostowałam włosy bo były brzydko ułożone, co do koloru to bardzo mi się podoba, szkoda, że się zaraz wypłuka :x Venitę trzymałam na włosach ok 45 minut, potem spłukałam i umyłam Isaną dla rudych.

Są wśród moich czytelniczek maturzystki ? Jeżeli tak to życzę Wam udanych wakacji ! :)


Pozdrawiam  RedHairControl
 

PS. Jutro białostockie spotkanie blogerek ! Nie mogę się doczekać ! <jaram się tym>

6 komentarzy :

  1. Włosy cudne :) Ehh przed Tobą teraz najpiękniejsze chwile życia :) Szkoda, że ten czas już tak szybko leci i jestem 7 lat po maturze, to były świetne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę uczyć się jeszcze rok :(

    PS. Również nie mogę się doczekać spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) żegnaj, szkoło! :D ale ja się cieszyłam po mojej maturze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ukonczenia szkoly i powodzenia na maturze zycze :)!
    Kolor faktycznie bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam tego dnia zakończenie roku.ja ze "swoimi " byłam 4 lata;D było cudownie,a teraz maturka i witaj dorosłe życie:\ powodzonka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą maturką to bym się tak nie cieszyła.... :( Ja już chodzę cala w nerwach

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets