Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

sobota, 15 lutego 2014

Jedwabna kuracja od Marion


Po używaniu szamponów typu BD, Barwa czy Facelle mam problem z rozczesaniem włosów, nawet po używaniu odżywki. W rozczesywaniu miała mi pomóc odżywka bez spłukiwania. Zdecydowałam się na Marion, Natura Silk, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami.

Cena:
ok 8 zł
Pojemność: 150 ml

Skład:

Aqua, Cyclomethicone, Cetrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane(and) Dimethiconol, Propylene Glycol, Glycerin, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer (and) C12-14 Pareth-12, Silk Protein, Panthenol, Phenyl Trimethicone, Parfum, Hydrolyzed Rice Protein, Propylene Glycol (and) Polysorbate 20 (and) Panthenol (and) Linoleic Acid (and) Linolenic Acid (and) Arachidonic Acid (and) Tocopheryl Acetate (and) Retinyl Palmitate (and) Bioflavonoids (and) Biotin (and) Pyridoxine Hci, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone
(and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, C.I. 16255, C.I. 15985. 


Jak działa:
Specjalnie opracowana formuła zapobiegająca łamaniu i rozdwajaniu się włosów. Zawiera jedwab i kompleks multiwitaminowy: A, E, H, F i prowitaminę B5, które pomagają zapobiegać rozdwajaniu i łamaniu się włosów, wygładzają i odżywiają włosy bez ich obciążania, ułatwiają rozczesywanie i układnie oraz zapobiegają elektryzowaniu się włosów. Zabezpieczają także przed promieniowaniem UV i wysoką temperaturą, nadają zdrowy wygląd, jedwabistą miękkość i blask, zapewniają skuteczna ochronę przez działaniem czynników zewnętrznych.
źródło


Zalety:
  • rzeczywiście rozczesywanie jest łatwiejsze
  • pięknie pachnie
  • włosy się nie elektryzują
  • nie obciąża



Wady:
  • nie zauważyłam żeby zmniejszyła łamanie włosów
  • końcówki nadal się rozdwajają
  • włosy nie były specjalnie wygładzone
  • przy dłuższym stosowaniu puszyła mi włosy






Moja opinia:

Odżywka pięknie pachnie jednak nie działa tak jak powinna. Na początku byłam bardzo zadowolona, jednak z czasem odżywka "pokłóciła się" z moimi włosami i zwyczajnie się nie sprawdzała. Używałam jej na mokre, umyte włosy, odżywka ułatwiała rozczesywanie, ale wysychające włosy strasznie się puszyły (nawet po olejach, czy masce miodowej). Niestety zapach nie utrzymywał się na włosach, które wcale nie wyglądały tak super jak myślałam. Zużyłam dużą część odżywki jednak się poddałam i oddam ją mamie.

Ogólna ocena odżywki to 2,5/5



Używałyście tej odżywki ? Co o niej sądzicie ?

 
Pozdrawiam  RedHairControl

5 komentarzy :

  1. Nigdy jej nie miałam, ale odżywki w sprayu zazwyczaj są przereklamowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent obiecuje więcej niż to jest możliwe, niestety ;D

      Usuń
  2. Zazwyczaj producent obiecuje wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że nie obciąża włosów, więc może się na nią kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam ją właśnie i masz zupełną rację. Nic szczególnego...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets