Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest bezwzględnie zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Naruszenie regulaminu będzie skutkowało konsekwencjami prawnymi! Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

środa, 11 grudnia 2013

Balsam do skóry wrażliwej i delikatnej- Babydream


Jak już pewnie gdzieś wspominałam, jestem posiadaczką bardzo wrażliwej skóry, ze skłonnością do alergii i pękających naczynek. Najgorzej objawia się to w czasie wakacji gdy komary gryzą niemiłosiernie. Nie dość, że nie jestem w stanie przestać się drapać, to na skórze w okół ugryzienia pękają naczynka co wygląda jak "pokrzywka". To nie boli, ale wygląda koszmarnie.

Niestety zwykłe balsamy nawilżające wcale nie łagodziły podrażnień, wręcz przeciwnie coraz bardziej je zwiększały. Po wielu przetestowanych balsamach stwierdziłam, że nie warto się męczyć i przerzuciłam się na oliwkę z BD. Przez dłuższy czas byłam zadowolona, jednak nie mogłam jej używać tuż przed wyjściem z domu, bo oliwka długo się wchłaniała więc nogi mi się świeciły... Ostatnio będąc w Rossmannie na 40% promocji postanowiłam przy okazji kupić balsam do ciała Babydream Lotion.



Balsam jest przeznaczony dla dzieci więc ma delikatny skład, dzięki czemu łagodzi i koi wrażliwą skórę. Szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy i oczywiście nie uczula! :)

Jest tani, na promocji kosztuje ok 4 zł, pojemność to 250 ml. Jedyny minus jaki dostrzegam to zapach, ale jest to produkt dla dzieci, więc zapach raczej nie był najważniejszy.



Podsumowując stwierdzam, że ten produkt to zdecydowanie najlepszy balsam do ciała jakiego kiedykolwiek używałam i na pewno długo z niego nie zrezygnuję :) UWIELBIAM GO! : D













Pozdrawiam  RedHairControl

3 komentarze :

  1. muszę się przyznać, że pierwszy raz widzę ten produkt
    pewnie za jakiś czas skuszę na niego i ja

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej firmy używam chusteczek nawilżanych dla dzieci są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, który jest dla mnie największą motywacją do dalszego pisania.
Proszę o zachowanie kultury osobistej i łagodności języka. Proszę nie spamować.
DZIĘKUJĘ ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Gadgets